semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, September 21, 2008

:::MATAKU:::

::: arini aku pening sikit la :::
huh, tgah fikir make up untuk raye ni, untuk dinner malam pra graduan n untuk makan malam komander.
kalo leh aku nak lain dari yang lain, maksud aku muke aku tak macam muke dinner sem2 lepas..

::: kaler pe yang sesuai?:::

aku pon tak tau, pening gak sbb family aku tahun ni tema kale hitam. x kan aku nak wat smokey eyes . x sweet la aku di pagi raya... disebabkan baju aku kale hitam so warna pe2 pon sesuai tok eyeshadow aku ni. erm... aku dah x leh gne warna gold lagi sebb tiap2 ari aku g kelas gne warna 2. so kene cari warna lain la. aku rase hijau paling sesuai kot... x pon biru... x pon aku gabung skali la..

2 tok raye. tok dinner malam pra graduan(MPG) plak. aku dah beli baju tok MPG ni. baju kebaya nyonya kale hitam khas tok MPG yang berharga RM160. sgt cantik baju ni bersulam bunga putih. erm... pon konfius gak. aku ngat nak make up ala2 saloma dulu tp bile fkir balik warnanye terlalu garang mcm x sesuai... aku pon x der idea lagi nie... mungkin aku akan pakai eyeshadow purple dan aku wat smokey eyes ngan kale 2....

k... tok dinner komander? aku belom fikir lagi sbb baju pon aku blom beli lagi. rase mcm nak beli baju kurung moden kale hitam. sebab ape hitam? erm... nampak elegance skit... nape baju kurung moden? sbb tema die hari raye...
















k. baju hijau dinner masa sem 2,
putih dinner mase sem 3,
biru dinner mase sem 4,
dan
merah dinner mase sem 5

No comments: