semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, September 5, 2008

Hari ni nyer hal...

ari ni ada kelas Aircraft structure kol 8 pagi, ni la komputer dalam kelas 2... huh, ada virus bunga sme komputer kelas ni, start je aku amik major aerospace kelas kiterang sme kat sini... hepi glew sbb ada internet, hehehehe
ni la classmate aku, hihihi... borink duk dalam kelas lecterer x masok lagi, aku pon amik2 la gambo. yang pakai baju merah 2 Khairi nama die, budak2 kelas aku ni suke layan facebook. kalo aku x accept dierangnye application game mesti bisingnye...
lepas habis kelas Cik Zuriati, keterang trus g tutor Mr Ciang, die ajar Propulsion, agak susah gak la subjek propulsion nie. habis je tutor yang sejam 2 kiterang pon menuju la ke tapak test flight untuk glider junior kiterang... ni gambar dierang tengah test la ni....

lepas puas tengok tahap glider dierang aku pon balik la bilik... boleh pulak aku mengidam milo ari nie...

wa!!!! desing roket aku x siap lagi, minggu depan nak kene present... idea dah ada, tapi tu la nak start keje 2 mood pulak hilang, kene siapkan arini gak sebab minggu depan pon bnyak test kan so esok boleh la aku stdy pulak....

huhuhu... aku teringin sangat nak minum milo, dulu aku tak suke milo, time aku sekolah kalo pagi-pagi mama buat milo aku mmg tak minum sbb tak sedap n aku mmg x suke, bile dah masok U nie tetbe sdap plak milo nie. aku wat milo x letak gule n susu pastu letak serbok milo bnyak2 sampi pekat.. ermmm.. nyum, nyum...

"BUKU BANK NGAN BUKU ASB AKU HILANG!!!!"
aku dah puas cari, mmg x der, aku rase aku tertinggal kat bilik lama masa aku kelam kabot kemas aritu... riso la... esok dah la pejabat pos tutup nak wat buku baru pon..... ntah bile aku nak wat buku baru nie...
huhuhu... korang mesti penah tengok cter nie kan... aku minat sangat cter ni samapai aku download sme seasons yang ada kat internet... kahkahkah... boleh tahan la cter ni, dulu masa sek tengok tak faham sekarang dah faham n boleh tahan lawak gilew sitcom nie...desing roket aku nanti lebih kurang roket futurama ni la... hihihih... aku tgok macam smart je... tengah2 aku tengok futurama trus dapat idea...hihihi

No comments: