semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, July 3, 2008

ZAMAN KEJATUHAN

Pointer aku makin jatuh tiap sem. Ngat sem 4 ni nak nek kan pointer. Sem 4 ni gak la aku banyak wat aktiviti. Join teater and aku tetep komander. Aku join pertandingan teater peringkat negeri. Seronok dapat pengalaman berlakon teater. Lagi seronok berlakon di atas pentas teater sebenar. Pertandingan peringkat negeri 2 wat kat auditorium P.Ramlee. dierang kata watak aku menjadi. Aku seronok dengar. Bile tgok balik lakonan aku, aku tak suke sbenarnye sebab tgok gedik sangat. Bukan macam aku pun ada. Menyampah pulak. Semua orang kate gedik gler.

Seperti bese test aku seme fail… x pnah lulus pun. Yang ni best. Ada stu subjek 2 nama die thermodynamics. Susah… masa semgu nak test kan aku cube nak study. Bile tgok nota aku langsung tak faham pe. Dah la dalam kelas aku x faham gak. Aku try tgok buku plak. Lagi la x de mood… aku pun gi wat test bawak toyol. Toyol pun tak gune. Aku tak leh wat gak… hampeh. Las2 fail. Sme subjek test aku fail. Aku nak target math. Math aku pon trok. Satu test je lulus yang len fail.

Masa final first paper aku fluid. X yah cakap r course work aku pon 15/40. Mase final 2 aku study pun macam x study je. Aku ngat aku leh skor math aku. mak yan!!! Bile tgok paper… aku x leh wat. Aku tak cukop latihan. Soalan no satu leh lagi wat tapi piker lame r, soalan due pun same, nek solan 3 aku dah blur dah… aku dah x leh wat dah, aku pon hentam je. Soalan 4 pun hentam je. Soalan 5 aku tgal trus x dpt pikir. Silap aku sebab masa aku tgah jawab tue aku asyik pikir sangat nak lulus math nak dapat A+. bile tgok solan jd pressure plak sbb tak smpi target sampi aku blur. Bukan fikir nak wat betol2. Ikotkan course work aku leh je lpas math 2. Kuar result aku fail 3 subjek. Thermo,fluid ngan math. Sedih gak r.

Aku tak pernah x repeat pon subjek aku sejak aku part 1 sampi part 3. Bile nek part 4 aku repeat banyak tros. Skrang aku nak nek part 5. Aku kelam kabot gak la. Tak penah repeat kan. Susun jadual x nak bagi clash. Aku drop 2 subjek thermo ngan math part 5 aku. thermo 2 aku nak wat shortcourse. Aku harap aku boleh grad on time.

2 comments:

deadgorgeouszaza said...

Huu!!! Ciannye ko... Takde yang nak lawat blog ko nieh... Ngaa~~

::ThisIsNotMe:: said...

ada je... ko la. thanks ye..