semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, July 3, 2008

Diari Intersesi 2008

wa…. Penat, hepi tapi agak mengecewakan…. Selama nie aku tak penah terpikir nak wat intersesi… tapi bile result part 4 aku trok terpaksa lla wat… akhirnye aku wat keputusan nak wat intersesi untuk subjek Thermodynamics aku…

bayangkan, kalo x nak bayangkan x pe la. Aku kene study subjek nie selama 4 minggu. Lepas tu terus final. Tiap-tiap ari ada kelas selama 2 jam… erm… rase seronok sebab sehari ada satu kelas jer. Selebihnye free… pengalaman terbaru aku, tinggal kat rumah sewa. Ye la selama ni aku duk hostel jer, dekat ngan bilik kuliah. Sekarang agak jauh la. Nasib bek la ada Bad. Dia la yang hantar aku gi kelas tiap-tiap hari. Kitrerang selalu berempat. Yang duk serumah ngan aku Pawien. Pawein rajin masak dan masakan die sangat la sedap. Bad tinggal due blok dari rumah kiterang. Die tinggal ngan Shahril.

Bad yang sangat bek 2 selalu bawak kiterang gi jejalan. Nasib bek la ada die kalo tak mati kebosanan la aku… agak bosan duduk rumah sewa tu mungkin sebab tinggal due orang jer kot.

Boleh dikatakan aku ikot dierang kuar tiap-tiap minggu la. Lagi due hari nak final pon dierang leh ajak aku gi karaoke lagi. Tapi aku tak ikot la. Apa yang aku tak sangka kiterang leh sangat rapat dalam masa sebulan tu.

Yang agak mengecewakan, biler time final… entahla… malas nak cter….

No comments: