semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, July 2, 2008

It's Me

"ai, rasenyer malu la nak perkenalkan diri coz nanti kalo cter lebih-lebih nanti orang kate kiter poyo plak. tapi tak per la nak cter gak... seorang yang.... alamak x reti la nak puji diri sendiri. hehehe "

oke... itu adalah first post aku mase mula2 buat link blog ni.. sebenarnye, ni bukan blog pertama aku. aku pernah tulis blog kat akaun friendster aku dulu. n skang aku dah lupe password tok akaun friendster tu. rase cam nak mencarut pun ade sebab aku x delete gambar2 merepek dlm tu. aku pun dah lupe aku letak gambar ape kan kat situ.

sebab ape aku edit balik post ni n post2 yg lain sebab, keje aku bile lame tak update blog aku akan bace post lame2 tu then bile aku rase cam BODO je citer aku pon delete. so, aku fikir drpd aku buat blog baru n asyik delete post je smpi blog aku makin kurang post so aku pun rase baik aku edit je lagi bagus.

kalo tengok blog ni start tahun 2008 n aku dah start menulis sebelum tu. n ade yg aku sempat transfer post dr friendster ke blog ni n mungkin aku dah terdelete post tu.

ehehehe...

enjoy my story...

1 comment:

deadgorgeouszaza said...

Bosan2... Macam bagos sgt...!!!