semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, January 26, 2011

terkenal...

sebenarnye, dlm tahon ni aku rajin jalan2 singgah blog owang lain maksudnye blogwalking....

aku sendiri pon x sangke ade blog2 yg begitu terkenal... folower beribu riban kan... terkenal maksud aku dah boleh jd cam selebriti... aku rase kalah selebriti...

disebabkan blog yg dierang tulis tu x pasal2 dierang jd terkenal... ade sorang kawan aku ni bukan seorang blogger tp blogwalking semua blog fames2 terkenal semua die tahu... yg aku ni si blogger tenganga la bile die citer pasal blogger fames tu...

uhuhuhu... aku x sempt nak bace, lg pon skang aku tengah keje... bosan2 aku bukak blog pastu aku blogwalking time tu la aku bace citer bersungguh2... kalo x sebelum ni aku bace seperenggan je... uhuhuhu

yang aku tau blog paling fames skang zackzuhairi, folowe die ramai berbelas2 ribu gak,. gile cepat fames... dalam seminggu tu folowe die naik beribu2 time tu... tahon lepas la. masuk tahon ni, folowe mcm slow skit sbb die jarang update dah blog die...

kisah die best, ni pon member aku bg tau sbb mamat ni lawak gile... seorang pelajar kat Jepon amik kejuruteraan... mmg lawak la... aku rase kate2 die mmg ikhlas n sempoi habis... x de die buat2 citer dlm tu...

sbb aku penah bace blog sorang ni, die buat2 citer pasal hospital... agak2 la mcm la aku x penah pegi PPUM tu mcm mane layanan die... uhuhuhu...




No comments: