semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, January 19, 2011

19/01/11

huahahaa...

lame gile x update blog,

x de idea nak update ape... lg pon aku bnyak luangkan mase kat ofis membekukan diri...

semalam yer2 ngan semangat wajanye aku kuar nak cari cyom sam.. betol ke aku eja 2??? g la Jusco Bukit Tinggi... aku bayangkan mesti banyak cyom sam smpi aku rambang mate...

tp sebaliknyer, x bnyak pilihan pon... sedih jew... hangin jap pon ade... kalo time hari raye penoh la pulak die jual baju kurung kat jusco 2, tp bile time raye cine, sebaris je jual cyom sam... geram betol aku... kuar kat butik2 2 pon x de cyom sam...

dah x de org nak pakai kot, aku ngat nak beli la semalam nak pakai hari ni g keje tp angan2 kosong je... aku rase aku sorang je yang gedik nak pakai baju 2...

1 comment:

konspirasi said...

oit... motif nk pkai cheogsam ??