semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, January 24, 2011

karya aku

nampak mcm x de kaitan ngan bidang aku kan...
jgn terkejot...
aku pon dah puas terkejot ngan keje aku...
bende2 yang aku lukis ni tok container jenis cabin... customer x nak tengok drawing dlm 2d, so bos aku bg keje soh drawing dlm 3d sbb aku lg terer lukis 3d dr 2d AUTOCAD... huahaha... berlagak pulak...


comel la pulak lampu aku buat ni... hihihihi


ok. ni name die open top basket container... aku pon baru tau ade bende ni...



3 comments:

Anonymous said...

skang dah update beb.. guna autocad x best mcm solid edge or inventor. cube ko tnye bos ko.. klu die tau software tu, ko drawing mmg layan gune bnda tu.. best wooo... xtau meh aku ajar..

byr la.. haahahah....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah pandainya kamu...

::ThisIsNotMe:: said...

nida, aku dh try solid edge mase dip...

sje nak poyo citer gune AUTOCAD sbb aku x penah blajar kat UiTM pon bende ni... uhuhuhu