semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, November 13, 2008

ReSpON DarI KeChIk

wah!!! kechik dah fames dalam blog aku nie...
dah due post hanya cerita pasal die...

kan aku dah ckap kechik mesti bangga...

ni YM aku ngan kechik.

startasharquetismatique as kechik...

startasharquetismatique: wahhhhhhhhhh
startasharquetismatique: bangga2
startasharquetismatique: ahakz
startasharquetismatique: tp
startasharquetismatique: gambo kawan aku berempat?
startasharquetismatique: yg maner?
naililiyana@rocketmail.com: yang ko amik dari belakang 2
naililiyana@rocketmail.com: yg ada sorang perempuan
naililiyana@rocketmail.com: berempat ke bertige
startasharquetismatique: ouh..
startasharquetismatique: ader2
startasharquetismatique: :D
startasharquetismatique: aku da pvt kan album tuh
naililiyana@rocketmail.com: huhuhuhu
naililiyana@rocketmail.com: gmbar 2 bes
startasharquetismatique: hehe
startasharquetismatique: nak ke?
naililiyana@rocketmail.com: wah....
startasharquetismatique: jap aku publickan
startasharquetismatique: nnt ko da grab bg tau aku k
naililiyana@rocketmail.com: wah...
naililiyana@rocketmail.com: ok jer
naililiyana@rocketmail.com: tp bkan arini kot
naililiyana@rocketmail.com: sbb aku nak stdy esok petang de paper
startasharquetismatique: ouh
startasharquetismatique: takper2
startasharquetismatique: aku da public kan
startasharquetismatique: nnt ko da amik ko gtau k
startasharquetismatique: :)
naililiyana@rocketmail.com: hahahah
naililiyana@rocketmail.com: ok
naililiyana@rocketmail.com: thanks
startasharquetismatique: samer

die sanggup publickan album 2 kerana aku... luv u sgt2 kechik...

ni la gambar yang aku minat 2...
1001 makna dalam gambar 2... aku suke...

dan hari nie aku sangat suke... sbb baru jer lepas habis paper Manufacturing Process 2... yang banyak gedabak nak kne baca... aku paksa2 gak diri aku ngadap nota walaupon kepala aku dah berdenyut2 nak meletop... bukan sbb susah ke pe sebab aku sangat BOSAN k... sangat BOSAN bace subjek 2... ni aku tgah risau macam mane aku nak kene bace lagi satu subjek BOSAN ni, Aircraft System...

tok mehilangkan bosan2 aku study 2 aku pon edit2 gambar aku ngan Fa kuar g Mega ari tu... hajat nak cerita dalam blog ni nanti dalam 3, 4 hari lagi...

k la, aku serabot tgok nota Manufacturing Process aku kat meja aku ni... nak kemas2 skit...


No comments: