semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, November 12, 2008

GAMBAR itu CERITA

BOSAN!!!
aku tengah bosan nie... ish... bace sikit manufacturing process tu aku dah ngantok...
so, aku pon komen sme member kat Myspace, friendster ngan Tagged...
ada la sorang nie komen pict aku... she said she like my edited pict... so, aku pon ckp la thank u...
yang aku X TAHAN... bce komen die bawah nie...
"November 11, 2008 8:24 AM whoa, nice edit la.:) cinta 3 segi?? what going on?:)hikhik.. smart lorh dis pic.. nice pic yea.. hit me back.:D"
wah... bile bce ayat die yg merah 2... no komen la aku... aku tulis jer thanks... aku ada view pict die, bukan aku x nak komen...
aku slalu komen pict member aku yang sorang nie... sbb pict die mmg btol2 cantik k... mmg ada KLAAZZZZ gettewww.
..
aku pon bnyak dapat ilham dari die... bg aku, die ni sgt la seni... pandai amik gambar n edit gambar...
bukan amik gambo bodo2 jew tau...
gambar budak kecik kat atas 2 die nyer gambar la 2... sorie kechik aku curik gambo ko...
"kechik nape ko buang gambar kawan ko berempat ko 2... aku ske gambar 2... ngat nak curik gambar 2 letak dalam blog aku ni..."bagi aku, GAMBAR itu CERITA... x semestinyer gambar orang masam kiter tau di moody... tapi kalo kiter pandai gabungkan suasana ngan objek gambar tu leh bg tau kiter yang orang tu bosan tanpa amik gambar muke die pon...Azril ilhamKU....
Myspace Azril : CLICK HERE



No comments: