semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, November 16, 2008

Di Saat2 Akhir


punyer la lama dierang pikir sampai aku sempat amik gambar dierang satu shot...
agak2 dierang tgah pikir pe???
bukan FUTSAL ek... bowling... wuahaha...
dari sebelah kiri gambar Shah, Shahril, Amir ngan Bad...

erm... macam mane aku leh ikot dierang???
memule aku mintak tolong Bad bawak aku g pejabat pos aku nak pos barang, lepas pos barang 2 la dierang tros enjoy2....
nseb bek la aku kuar duit lebih ari tu...

dah la lepas Pos barang 2, dierang leh mesyuarat depan Domino's Pizza...
adeh... bende x rancang macam ni la...
tapi klaka pulak bile ingat...
lame gilew dpan restoran 2 tapi x masok2....

lepas keputusan muktamad di buat...
kiterang menuju ke Pangsapuri Pauh Idaman
tempat Shahril ngan Bad tinggal...
Shah budak UUM, datang sini nak enjoy... paper die lama lagi...

masuk jer Shahril ngan Shah dalam keter tros aku pening kepala...
ntah berapa botol minyak wangi dierang sembor....
Pastu Bad amik Amir kat Pangsapuri Pesona...


aku dah la tak reti men bowling...
ni la kali pertama tahun nie aku men bowling...


sape menang???
yang ajak main 2 la menang... Poyo jew cakap x reti men jugak tapi skor beratus2...

tensen... aku mmg x reti men... dierang la ni... ngat nak tgok dierang men jew...
huhuhuhu....

hari Selasa ni paper las aku... x sabar aku nak balik...
korang doakan la aku grad sem ni yekkk...
AMIN...

No comments: