semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, November 7, 2008

Naili di Kampus

aaiii sme....

wah... aku x tau la nak cakap pe... punyer la aku x bajet soalan Propulsion kuar macam 2??? susah tol jadi student first batch ni... aku harap sgt paper 2 lulus.

hari Ahad ni paper Aircraft Structure lak... wah... aku x tau walaupon aku tensen2 dalam mgu nie tapi aku ttp boleh tulis blog ngan edit gambar... hahahaha....

lepas paper propulsion hbs, aku pon kuar g kafe makan tengahari ngan Shahril... kiterang minum jer sbb x lalu nak mkan. aku x lalu nak makan sbb letih sgt... yer r dari semalam aku x tido betapa hafal rumus tau...
ni la rupe kafe UiTM PP
pastu aku call meerul ajak study kat library, huhuhu... aritu dah la die ajak aku x nak g...
ada orang skodeng aku...
dah puas kesejukan dalam library kiterang pon balik la...
UiTM dihatiku
ni la rupe Pusat Islam kiterang...
tempat kejadian : Kampus UiTM Pulau Pinang
Time tu : kol 2 sampai kol 6 (6 Oktober 2008)
Tukang amik gambar x bergaji : Shahril Samad

betul la sme gambar aku nie shahril yang amik... mungkin die dah bosan asyik amik gambar aku jer. huhuhuhu... bnyak glew gambar die amik n sme lawa cantik2 (gambar aku jer la) hahahaha...
semua gambar yang aku tunjuk ni, gambar yang aku pilih terbaik diantara yang terbaik... aik, shahril bace nie mesti kembang habis...



No comments: