semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, June 27, 2010

Tahniah UiTM tempat pertama (Design Engineering) & ke-2 (Longest Distance Viva)


hari ni aku g Melaka free, makan tengahari free... g sokong kawan2 aku yg mendesingn semula kereta produa... aku yg x tau ape, just datang suke2 n nak menyokong tibe2 mmg betol2 suke! huahaha sbb UiTM menang...

yang kat tengah2 2, dekan kiterang...
dah la kiterang ni tiba kat tempat 2 agak lambat la smpi dah x de tempat nak duduk kat grand stand, kiterang duduk berterabur, x macam U lain sme duduk sekelompok pastu nyanyi lagu mcm nak bg sokongan... UiTM??? low profile x sorak ape pon... tp aku still seronok dengar, tengok dierang kecoh2 bersemangat gile! sampi aku balik tido duk bising ngan bayang org crowded gile... mau due hari aku tido mcm tu...(sbb aku jenis mmg x boleh g tempat rmi org, balik ngigau)

yang lawok, bile satu keter dah mule nampak slow kiterang bangon sorak kat keter yg dah hbs minyak tu... huahahaha... seronok, lepas satu keter, satu keter lagi... sampi la tingal 5 buah keter je. kiterang punyer bg sokongan beria2 nie... dlm hati no 3 pon jd la(padahal bukan aku pon yg design bende 2)... pastu tinggal 4 buah keter, keter uitm ada lagi, pastu tinggal 3 buah keter termasuk keter uitm... aku dah seronok dah.. ni tekak aku sakit gile dok jerit2 kat situ...

budak2 U lain yang kecoh tadi dah diam, kiterang lak yg bising... aha, mase nak umum pemenang 2 pon suspen gak, leh x MC tu sebot satu2... Universiti....(mmg semua Universiti tapi satu je Poli) Teknologi.... (adehhh,... Teknologi mane ni??? Petronas? Malaysia) MARA!!! gile terkejot bile umum no satu...

mcm kiterang je yg menang kan...





No comments: