semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, June 1, 2010

ni la aku...

aish... sandal a.k.a selipar aku putus... x best la. sandal 2 jer tiap2 hari aku pakai g kelas n jalan2... nak pakai heel mcm skema lak aku rase, wedges ade jer tp cm over lak nak g kelas tp kekadang aku sauk jer semua 2 tp tetap x best tanpa SANDAL...

my fevret whitey sandly yg berharga rm25 aku beli kat giant tp lagi murah kat uptown aku tengok... SENGAL! ala, yg selipar getah seketol 2... yg melambak2 jual kat booth2 shopping mall. tu la fevret aku dari dlu... kalo yg nipis 2 rm10 jer... aku suke beli slipar 2... senang cute, comel bergaye disukai ramai. sekali aku beli 2 pasang... pakai x smpi sebulan putus pastu beli lagi... huahaha... n yang paling tahan lama THE WHITEY 2 la.. dari awal sem lepas rasenye... tapak dah haus pon aku pakai lagi... x sangka putus.

2 pasal selipar aku. pasal baju lak aku pelik, aku suke sgt nak pakai blaus ni, tp hakikatnye aku pelik kenapa lengan singkat???? bukan satu baju 2 je blaus lain pon singkat??? tp beli kemeja x singkat lak... adakah tangan aku panjang??? tukang jahit salah ukor? x kan semua baju salah ukor. ataupon... ntah la... kepada pereka2 fesyen asia sila consider ukuran asas penduduk asia bukan semua kecik x cukop makan... akunye rangka ni mcm minah arab... minah arab ke??? perasan...

pasal bahan2 kosmetik lak, sedih2... tolong la org melayu buat produk kosmetik x kesah la pencuci muka ke krim muke ke tolong la tengok cuaca kat malaysia ni cmne??? dah dari sek belajar malaysia ni terletak di garisan Khatulistiwa. kaji la dlu, kepekatan kandungan yg sesuai ngan temperature kat malaysia ni... aku mmg alah produk2 yg jual skali ngan ubat2 kampong 2... aku dah serik sekali aku pakai muke aku jd terok... kawan2 aku yg belajar Chemical Engineering 2 tolong la, yg aku tau Chemical Engineering ni bukan pasal minyak semata2 jer.... bnyak lagi cabang... tolong la.... DEMI KECANTIKAN WANITA DIMALAYSIA... aku kesian tengok muke makcik2 kat malaysia ni kemerah-merahan... PEDIH aku tengok...

apa lg ek nak komen.... korang la pulak komen... asyik bukak blog aku tp x komen... hehehehe

www.khaizun.blogspot.com

No comments: