semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, June 11, 2010

Teh Ais aku sedap!

aha, tajok kali ni tiada kaitan ngan apa aku nak tulis sbenarnye.

semua orang dok mengamuk kat FB pasal result... aku dah agak bende ni akan berlaku...

punye la payah nak tengok result sendri. kalo sem lepas aku la paling awal dpt tengok result sem ni aku rase aku paling lewat... sampai ade sorang kawan aku sanggup panggil aku jauh2 semate2 nak tau result aku je... tp time 2 mmg aku betol2 x tau result aku.

aku pelik. aku pelik org sekeliling aku pandang aku...

aku ni nampak mcm budak pandai ke?? mcm td aku ckp "result aku x menarik pon". pastu yang member aku ni ckp "yer la 2, mesti gempak kan?". aku jawab "mmg gempak!, ade repeat."

pastu die x caye msalahnye... die ckp "ko ni betol2 repeat baru tau..." aku ckp muke serius kot td. aku pelik die siap cakap " ko kalo lulus semua aku cubit ko!" padahal time 2 die dah cubit aku... what??? aku PHELIX?

die bergurau ke??? aku mmg x bergurau td...

yg penting naseb baik jalan kat depan fakulti aku 2 x sebok, kalo x aku cedera kene langgar semate2 ade org nak tau pasal result aku jer sedangkan time 2 aku x tau lagi result sndri aku...

No comments: