semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, January 1, 2009

Welcome 2009

akhirnyer 2009 menjelma.
azam aku, berusaha sungguh2 sampai berjaya...
imbas kembali memori 2008.
wah, bestnyer saat manis aku di Kampus
Peneng...
kawan, junior, kelas, assignment, projek mcm2 la...


segala rintangan yang aku lalui x bererti aku patut berhenti menulis kat blog aku nie.

"lumrah dunia, dimana kiter berada ada je ulat2 yang akan memakan sedikit demi sedikit semangat kite... kalo komputer kiter panggil worm, kalo orang jual tiket tipu pun orang panggil ulat, kalo kete sapu pon orang panggil ulat... senang citer "ulat" nie macam merosakkan rezeki orang, tak pun cube merosakkan hidup orang la...x faham nape ada orang macam ni???"

SELAMAT MENGHADAPI CABARAN 2009

1 comment:

HOO YIK YANG said...

be happy always in year of cow
2009 will be the best, checkout my blog too^^