semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, January 10, 2009

Broadband Celcom, berbaloike????

ada yang kate maxis lagi bagos, yang ni kate celcom lagi bagus...
aku sebagai pengguna celcom dari segi kemudahan panggilan mudah alih hingga internet ni, ada keburukan ngan kebaikan sekali (ayat skema ni)
kebaikannyer signal celcom mane2 leh kiter dapat, dekat highway pon signal full. aku still pakai no celcom dari sekolah lagi, jgn kate aku dah tukar no ek...
itu untuk yang pakai handset la, tapi kalo internet??? kat bandar2 utama je signal laju gilew, tapi dekat rumah aku ni dapat2 2 mmg la dpt, tapi macam kure2 la....(aku mmg tinggal dalam hutan pon)
tapi aku still hepi sbb sekurang2nyer dapat gak aku online 24 jam. daripada aku kene g cc baru dpt online lagi la aku x der mood sbb nak cari cc yang puas ati bukan senang,
lagi satu cc ni, internet die bukan laju pon hampeh jew, tapi bayar, memang kadang2 menyakitkan ati.
ha, mcm skang ni, hepi ngan tenang aku menaip citer aku tanpa gangguan. kalo kat cc kiter pakai headphone pon leh dgar bising lagi. sgt la x tenang... n aku benci cc dari dulu lagi sbb aku x tau nape cc kat area klang ni suke gelap2.
aku pon x tau maxis ni murah ke x??? wat masa skang aku rase celcom ni x der la mahal sgt sbb papa aku yg bayar bill nyer... huhuhu, aku x mampu la nak bayar sendiri sbb x keje lagi...
sape rase nak gune broadband 2, dah murah skang sbb skang... boleh dapat modem harga rm190 jew. bulan2 bayar rm68. mcm aku ni, amik pakej rm68 2 jew... daripada x der langsung kan...
kalo rse mampu amik la pakej rm90. lagi la bes...

luahan pengguna celcom "fu*k Celcom BrBnD"


1 comment:

s said...

menara pencawang bahagian kg perigi nenas rosak....
tu yg brdbnd jadi camtu...sblm nie ok jer....coz ramai org complint dah pasl nie...line hp tuk celcm n maxis pun tak baper nak clear kalu kt area prigi nenas...