semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, January 29, 2009

29.01.09

bosan2 duk rumah sampai aku mati kutu x tau nak wat pe, walaupon kepala aku x der kutu.

sme blog kawan2 aku bace. jgn terkejot la kalo aku cpt tau cerite korang... tadi bart punyer la terkejot sbb aku dah bace blog die...

bergune jgak blog ni ek, kalo x mmg la aku x tau pe2 pasal member aku.

pagi tadi aku g kampus UiTM Shah Alam ngan PPD. x tau ke PPD 2 pe??? wat penat jer korang g sekolah dlu2 kalo x tau PPD 2 pe... wakakaka...

disebabkan bosan2 duk rumah, nak dikatakan separuh hari may b lebih keje aku melayan ternet je... dah bosan2 kat myspace aku ni ramai la pulak jejaka kacak msg2 aku kan... mmg dari dlu ramai tapi aku wat du no jew... tapi dah bosan2 nie aku layan jew, tapi yg kacak2 je la aku layan... hahaha...

x pnah2 dibuat aku melayan jejaka2 myspace dlu, tp skang lain la... aku x berapa suke mamat2 kat Tagged 2... agak menyeramkan...

biler dah sakit mate ngadap lap top aku yg agak berapi nie, aku pon g la joging kat mesin Gintel papa. ala... yg gegar2 tue... x der la lemak2 aku terkumpul sesje kan kat rumah nie... joging yg senang sgt sbb x berpeluh n x penat... aku gune sbb bende 2 dah nak setahun lebih duk kat rumah tapi jarang bergerak. papa pon kekadang jew senaman kat situ...

3 comments:

jinggo said...

oooo... selamat berjogging.......

-gardeniaboy- said...

nice post u have...neway GoodLUck..rajin2 la melawat ye :)

-gardeniaboy- said...

ehem..ni my email.. gardeniaboy@yahoo.com