semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, January 21, 2009

peluang dan berjuang

pagi tadi aku g kampus amik minitranskrip aku yang dah tamat n setal bende2 yang patut. aku pon x tau tu bende pe, walaopon mirul dah ckp bende 2 bnyak kali kat aku smpi skang aku x tau pebende 2 n x ingat pon nak sebot mcm mane... may b tertekan sgt kot. aku dpt rase otak aku time 2 mengecut mcm memori dah full GITEW.,yela, aku x dpt tido malam 2... yang aku ingat isi due borang pastu bayar RM10 ringgit. pastu jumpe Bart, Kimi, Napi ngan Anas.

aku ngan Mirul skang dah lega sbb kiterang dah grad akhirnyer, boleh la aku gune minitranskrip 2 tok apply upu ngan keje smentra tgu intake julai ni. aku x tau macam mana aku boleh tahan sebak smpi sekarang.

walaupon aku ngan mirul dah lega tapi ada jugak member kiterang yang lain masalah x setel. aku sebenarnye sgt2 sedih n simpati kat dierang.

walau sekali pon aku diberi peluang tok masuk uitm sem ni, aku dah wat keputusan muktamad. aku x nak amik risiko walapon peluang aku tok aku masok sem dpan sgt bersiko... (korang wat2 fhm je la ayat aku ni).

bile dgar pe yang Bart ckp mase jumpe die kat fakulti tadi, mmg btol pon ckp die. aku rase sgt x tau nak ckp mcm mane kat korang mcm Bart, Kimi n yang lain, terima kasih sbb korang bg sokongan moral kat aku, sgt amik tau n sgt2 membantu aku gak sebenarnye. aku doakan korang berjaya...

aku x tau nak terangkan macam mane lagi, aku mmg ada semangat nak masuk uitm, biler ada msalah lain aku jadi down, biler family aku ckp2 mcm ni aku ok balik, pastu bile jadi mcm ni aku jadi down balik. btol la lagu M.Nasir hidup ni mcm rolercoster. aku x pernah alami lagi perasaan mcm ni dlm mse smgu 2 smgat aku x tau la berapi kali berubah. aku cume rase letih ngan semangat aku yang x tentu hale ni ha... jgn la korang kecewa ngan keputusan aku, insyaallah kalo ada rezeki ada la.

No comments: