semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, January 21, 2009

Aku baru baik demam

dah lama aku x demam, dan semalam adalah hari demam yang paling dasyat aku alami...
teringat aku mase sem 4, satu sem 2 aku demam berturut2 tiap2 mgu tanpa henti...
baik sehari due pastu demam balik, punyer la aku blur time 2, nape la aku demam x baik2. g pusat kesihatan doktor kate demam bese... bg aku ni luar biasa.
Bile masuk sem baru aku rase aku dah tau kot punca aku demam, aku dah x minum air n makan ayam yang dijual kat dewan makan, aku perasan bile aku minum aku demam. kirenyer air x bersih la. sejak haritu aku dah jarang demam, may b antibodi aku lemah kot, mama pon ckp mcm 2 gak...
arini dah ok sikit, megikot kajian orang yang demam selsema ni ada faktor psikologi gak. kalo orang 2 sedih die lebih senang kene selsema.... btol kot, sbb mood aku minggu ni sgt la sedih, kecewa, hampa, sakit ati, sme ada la... sbb 2 aku jarang tulis dalam blog ni, sbb fikiran aku terlalu serabot tau...
bg member yg btol2 rapat n amik tau hal aku mesti fhm keadaan aku skang. Terima kasih sekali lagi buat kawan2 sbb bagi semangat kat aku, sanggup dengar masalah aku hadapi, n family aku yg btol2 fahami aku. syang sngt2 family aku!
yer, mmg btol aku x dpt sambung degree kat shah alam mungkin aku ade rezeki kat tempt lain... sebelum ni aku ada apply miat kat unikl tapi masa aku hantar borang 2 aku dah terlepas temuduga intake januari sebenarnyer so terpaksa la aku tgu intake julai.
semuanya dalam perancangan lagi. aku pon x pasti dengan diploma kejuruteraan mekanikal aerospace aku ni boleh bawak aku kemana...
yang penting aku pon dah bosan duduk rumah main PS2, sme chanel kat astro aku habis tgok n ternet yang makin lame makin x de manfaat.
aku redha semua yang berlaku kat aku, allah sangat2 sayang kat aku, dugaan yang datang kat aku bertimpa2 sejak pertengahan tahun lepas lagi. sabar 2 senjata aku tuk lawan segala perasaan negatif aku sekarang... aku sangat bersyukur sbb x sme orang dapat dugaan macam aku alami sekarang nie membuatkan aku lagi tabah tok teruskan hidup...

No comments: