semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, January 23, 2009

22.01.2009

ptg tadi aku sibuk setelkan bende2 yg diperlukan tok UPU. ngat dah setel smue tgah teliti sme bende rupenye aku silap isi borang 2 dan x leh nak kemaskini balik. aku tersilap tulis result spm aku. biologi sepatutnye aku dpt 6c tapi aku wat 5c. cuak la tkot permohonan aku kne rejek. terpaksala aku kol hotline upu sok sbb nak tpon tadi pjabat pon dh ttp. korang rase patut ke aku call??? ke bior je slah sbb tetap C kan...

pastu aku g la pjabat pos byar segale bill yg ada ni, ngat nak pos la skali nota shahril 2, btol2 dah sampi pjabat pos baru aku teringat nota shahril. nak patah balik pon dah malas. sorri ler shahril ko tgu la smpi mgu dpan.

skang ni aku baru hbs wat resume. x tau la dpt ke x keje 2. punyer la lame aku ngadap komputer nak wat resume ni. tnyer2 member, die ckp resume ni ikot syarikat gak sbb ada sesetengah syarikat x bace pon. ada yg ckp ckp resume ni x penting. pastu aku tnyer member2 aku yg dah keje sorang ni, aku tnyer die mcm mane die tulis resume dlu die ckp die wat mcm biodata je.

kalo leh aku nak keje dkat2 ngan kawasan rumah aku je, senang sikit aku. x nak la jauh ada msalah jem. lagipon lesen pon aku x der. wuahaha, sblum ni aku dah amik L tapi disebabkan aku tak sambung L aku dah tamat tempoh. kene la amik balik.

1 comment:

apiq said...

go blogger!!