semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, August 1, 2011

bestkan?

bestkan pose time2 cuti sem ni... duduk kat rumah leh releks2... kalo x mesti otak pening sebab lapa, pastu otak tambah pening nak g kelas, lagi pening bile ade test, kuiz... uhuhu tp nak wat camne tu semua dugaan bulan pose...

yg best arini awal bulan aku ponteng keje... pg td duk pikir2 gak nak bagi reason ape, skang dah dpt reason dah... reason aku keter rosak... memang keter rosak pun... x de la berdose tipu bos bulan2 pose ni... ahahaha.

aku ucapkan selamat berpose dan selamat menyambut bulan ramadhan ni... untuk semua kawan2, sedare mare dan tak lupa kepada yg tak pose,... ahahah.

1 comment:

Nia Dhani Nasir said...

Time pose memang best duk rumah sambil tido... Selamat Berpose...