semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, January 27, 2010

26-01-10

tido lewat harini walaupon mate dah ngantok sbbnyer esok aku x der kelas langsung!!!! yeha!!!!!!!

yang kotak x der kaler 2 x der kelas... mmg penat mule2 kelas seharian, tp lame2 aku rase biasa gak...

Shahril, Nad aku n Bart

yang baju putih 2 mangse kemalangan (Bart sbelah kanan gambar), die x langgar sape2 tp langgar tiang, tengok gambar kerete die td aku mcm pelik gak kenape blakang keter die yg terok , mcm org lain lanngar die... pelikkan, aku pon x fhm sbenarnye die citer die boleh langgar tiang sbb nak elak moto. tp org yg bawak moto selambe badak jer x der ape...

3 comments:

konspirasi said...

hoho... teringt msa gi smbut besday aril dlu

::ThisIsNotMe:: said...

tu la, seronok kt peneng dlu...
semalam kuar ngan dierang pon gelak gak...

s said...

anda di tag