semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, January 20, 2010

20-01-10

rase baru beberape hari aku x bukak blog aku, view kat dashboard ramai lak yang rajin update blog dierang, sampai yang x penah update tibe2 je update...

bukan x nak bukak, biler nak online jer aku dah sakit hati biler ternet kat area shah alam ni macam sipot. tp alhamdulillah time aku nak cari bahan research ptg td aku ternet laju jer.. pelik gak asal petang tadi boleh kan, makhluk asing kat shah alam ni dah bosan online ke??? ngehehehehe....

aku rase ni minggu ketige kot aku kat uitm, mgu ni aku dah rase kelam kabot skit ngan report bel aku, aku rase mgu depan lagi busy kot sbb esok aku dah start masuk Lab...

ptg td member aku msg cakap lab bosan giler. aku x tau la Lab degree ni mcm mane stail die.

mgu lepas mcm2 aktiviti aku buat. main futsal, main bola tampar ngan main-main... hahaha... ingat nak download gambar2 aku buang mase ngan housemate aku tp diesebabkan ternet nie slow rase mcm sakit hati pulakkan...

tibe2 aku rase mcm nak pki Wi-Max kan. walaupon x laju macam streamyx tp sekurang2nyer laju dr broadband celcom aku nie... bayar pon rm 69 sebulan jer... beza singgit jer kan...

No comments: