semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, January 2, 2010

2010!!

hari ni, seperti yang dirancang aku pergi rumah sewa aku kat shah alam. 2 pon aku boleh lupe yang aku nak g shah alam.

nak sampai shah alam 2 mcm2 tempat aku ngan mama singgah kat tempat lain dlu.

mule pegi kedai cermin mate amik spect baru adik aku, n buat spect baru aku... tgu la sem dpan aku kuar ngan imej baru... hahaha.. spect aku plih 2 x der la bergaye sgt tp tengok jer la nanti ape kelainan die... hehehe...

time 2 klang x hujan lagi... lepas 2 aku pegi giant lak, sbbnyer nak cari kedai gambar yang bukak hari tahon baru ni sgt la susah... nasib baik kedai gambar 2 bukak, aku nak cuci gambar konvo aku tahon lepas... sajer nak cuci, boleh belek pakai album. x best tengok pakai laptop... nak jugak care lame selak2 album baru rase boleh imbau kembali saat2 keseronokan time 2.

lepas cuci gambar 2 tgu hujan rede jap, sbb aku parking keter agak jauh, kalo kuar gak hbs basah kuyup kiterang 3 beranak... mmg kat klang dah x hujan... bile masuk shah alam, depan trafik light pintu uitm 2 boleh lak hujan lebat giler... aku x bawak spect mmg x nampak, smpi aku konpius nak cari lorong petronas tu, las2 tukar driver, aku x nak amik risiko... mmg kne bebel jap ngan mama sbb aku x bawak spect.

biler dah sampai rumah sewa 2, aku terserempak ngan kak eda. senior aku. aku terkejut kak eda ngan rojak(bf die) time 2 tengah angkut barang kuar dr lif. rupenye dah satu sem aku tinggal satu kondo ngan die tp aku baru tau tadi, tu pon die dah nak pindah. x penah lak selame ni aku terserempak ngan die naik lif. mmg heran aku.

aku letak2 barang dlm rumah aku, pastu ade la tin biskut aku ni, biskut dlm 2 x hbs2. aku pon nak amik la bawak balik, konfem kejap jer hbs...

mama : biskot 2 asal nak bawak balik?
perempuan pure2 suke makan biskot: bawak balik la, cepat sikit habis.
mama : la, bakpe dok ajok kawan2 makan skali...
perempuan pure2 suke makan biskot: erm.... ???????? (x tau nak jawab ape,bkan x pelawa)
mama : ni bile beli biskot ni???
perempuan pure2 suke makan biskot: awal sem haritu, bnayk lagi ni....
mama : biskot tahon lepas, lambatnyer nak hbs...
perempuan pure2 suke makan biskot: x la, awal sem lepas...
mama : yer la, tahon lepas punyer la tu...
perempuan pure2 suke makan biskot: hahahahaha

3 comments:

konspirasi said...

aku pn x suke biskut... muak !!!

Pakcu Sofi said...

spek aku pon dah 2 tahun xtukar...bila bawak kete memang agak tidak nampak..tulisan kat signboard tu jadi kembang semacam jek..

aku pon banyak lagi biskut dalam almari tu...ko nak? haha~

::ThisIsNotMe:: said...

mirul: tu la kalo mkan banyak2 muak.

pakcu: pegi la tukar spek sbelum jadi ape2.. huhuhu..
biskot aku pon x hbs ko nak bg aku...