semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, January 4, 2010

04-01-10

semlam aku tiba kat rumah sewa aku di shah alam...

sebelum aku bertolak aku singgah kat giant klang dlu. beli barang2 yang aku mmg nak beli n mmg aku bajet khas tok bukak sem ni...

x tau kenape aku mcm semangat gile bile sampai rumah 2 x macam sem lepas, bile masuk kawasan shah alam jer aku jd x seronok n sedeh.... x pasti samaada aku x suke suasana rumah sewa aku atau suasana kat kampus aku...

pastu boleh pulak semalam aku tido n terjage kol 2 pagi... pastu teros x leh lelap mate... aku rase aku terkejot sbb bunyi angin kuat malam tadi sbb nak hujan...

yang misterinye sebelum aku betol2 terjage 2 kalo x silap aku, aku dengar suara budak2 riuh kat playground bawah kondo aku 2... n ade bende2 aneh yang lain aku hadapi tp x mo citer kat sini...
aku ingat mase sem lepas, first day aku tido rumah 2 aku x boleh tido sbb aku terdengar seorang perempuan seolah2 menangis campur mengilai... aku cube fikirkan positif yang 2 bunyi angin n mungkin bunyi TV orang atas ke ape, tp yang peling bunyi 2 tak berenti2 smpi aku lelap mate. aku tutup telinge aku ngan bantal bunyi die lagi kuat. las2 aku hilang takot, n abaikan je bunyi 2.

lepas 2 semalam aku x tau mane bunyi2 2 semua datang. bunyi ade orng hempap brang la, n paling pelik mcam bunyi bende jatuh kebwah... las2 aku terfikir mungkin tempat sidai baju aku dah jatuh sbb angin kuat.. aku pon kuar bilik tengok ade lagi n masih stabil walaupon ditiup angin... mase aku pegi ruang tamu 2 ade lagi roomate aku yang baru nak tido kot...

4 comments:

konspirasi said...

OMG.. ada hntu ker ??

::ThisIsNotMe:: said...

mirul: ntah la, tp aku x nampak lg hantu 2, harap2 x nampak la... tp rase semacam...

kazmyra afkar said...

ada hantu ke??
atau mayb pemikiran je tu??
cam seram la plak...

::ThisIsNotMe:: said...

crazygurl: aku x nampak rupe hantu 2, n aku x nak pon aku nampak rupe hantu 2... tp semalam bulu roma asyik tegak jer... rase something jer...