semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, October 4, 2009

kenangan part 3 di uitm shah alam

ni gambar mase hari isnin hari tue... punyer la budak2 kelas aku pakai smart sbb nak pegi interview subjek BEL kiterang...

aku lak yg jarang pakai baju kurung terpakse pakai baju kurung hari tu...

ni gambar classmate aku, aku kenal dierang pon sejak masuk uitm nie.


ni dalam lif tower 2... x der org cpt aku curi2 amik gambar...ni lak kat level 16, lepas interview 2 lepak2 kat tangge pastu amik2 gambar sbb view die cantik sgt. nampak x menara SAAS tue... bukti aku pelajar uitm shah alam... huahaha...

3 comments:

Pakcu Sofi said...

gerun je pic last tu..gayat~

Bart Persie said...

wah.. ko pelajar uitm shah alam dah ye skg?
awal thn ari tue bkn main sedih ko ye sb xdpt msuk uitm shah alam..
skg happy bkn main nmpk! XD

::ThisIsNotMe:: said...

bart: mmg r aku sedey sbb aku ingat time 2 aku akan masuk part 1 balik, then ko ckp ade transfer kredit tros aku bersemangat...