semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, October 13, 2009

buang mase lagi

aku degil. x reti jage kesihatan diri sendiri... tengok dah demam... sbbyer dlm seminggu nie aku g bedal pagi petang siang malam air sejukkkk memanjang... nak kate panas x panas tp mesti aku g kedai cari air batu pastu balik buat air teh o ais... x pon aku beli teh ais kat cafe fakulti aku tue...

dlm beringat2 malam jgn minum ais, jgn mandi lebh kol 10 las2 demam... so, slh aku... terima je la... hari ni leh aku tahan selsema aku nie, takat hidung berair n bersin2... esok kompem demam plus berat kepala... aku dah boleh hafal step2 kalo aku demam selsema nie.... paling lame seminggu.

yg penat bile time nak tiba kemuncak demam aku nie... yer la, mcm aku kate td aku akan demam n berat kepala... n aku x selesa bile ade kat tempat ber-AIRCON nie... alhamdulillah esok aku x der kelas langsung... syoknyer....

tengah2 demam nie, tibe2 diri aku nie mengade2 lain mcm... dpt idea lak nak buat sajak... enjoy la sajak aku nie...

Permata
terase sendiri di tanah ini,
aku permata putih yg malap, (
sbb x der org nak gilap)
tidak dicari,

tidak dipandang,

tidak secantik berlian berkilauan. (
ceewahhhh)

ape2 jer la... ntah la... kepale bengong dah nie....


Langit
cuba aku memikirkan di mana silapnya.
maafkan aku
(=^_^=)
hanya untuk kau

No comments: