semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, October 14, 2009

x perlu risau

secare realiti aku manusia biasa. citer pg bute nie pasal twilight baru je aku layan tadi... aku nak tgok kat wayang mse die baru2 kuar aritu, pastu mcm mane ntah aku g tgok citer lain dlu...

ngat citer die biasa2 jer, tp housemate aku ni duk kate citer ni best, hero die hemsem... masing2 dah gile kat hero tue...

ape yg aku gile skang kan bagos dpt pakwe vampire... aku x gile pon kat hero die 2... mmg la hemsem tp aku x nak terpikat,... terpikat nanti ssh lak aku... mane aku nak letak kekasih lame aku... wuahahaha...

sambung kisah pakwe vampire aku... gile r, kalo aku jd heroin dlm citer 2 aku dah x riso dah... sbbnyer hero 2 protect gile2 perempuan tue... bkan stakat laki tue je, tp satu family laki 2 lindung perempuan tu... wahhhh!!! seronoknyer... keselematan terjamin...

zaman skang lelaki yg lindung perempuan berape kerat jer... ntah la... x mo komen ape2 pasal manusia ni, lain hati lain ragam.... baik kawan ngan vampire sbb dierang x der hati x der ragammm...

selamat malam...

No comments: