semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, October 17, 2009

Heran

secare ajaib dan tibe2 demam aku baik mcm tue je... aku rase demam aku baik kejap sgt... pg tadi aku g kelas mcm biasa... biler dah hbs kelas aku sedar hidung aku x berair, sedangkan semalam tu hingus mencurah2 nak keluar dr hidung aku...

seingat aku, aku start btol2 demam hari Isnin(aku x buat2 selsema,aku tau bile aku btol2 demam, sbbnyer aku penah demam selsema selama sebulan lbh lamanyer x baik2 walaupon makan ubat selsema yg ngantok tue), n time tu aku sgt sedih bile aku g farmasi x dpt beli ubat selsema( nak tau sbb ape bce blog sbelum nie)... mmg time 2 aku sedey, n aku btol2 berdoa yang aku akan baik demam kerana allah walaupun makan panadol jer, yg selama nie panadol tue x berape fungsi tok badan aku. n selama aku demam tue aku bnyak minum teh o panas...

mungkin sebab hari rabu tue aku x der kelas langsung n khamis 2 aku ade satu kelas 8.30 pg n satu kelas kol 5 ptg. aku x rase letih sgt tp still aku rase berat kepale n badan aku panas( tp aku buat selamber je panas aku tue ).mmg aku x tensen x ape. x der test, kuiz ngan assignment. mengharap keajaiban dr allah yg aku x demam lebih dr seminggu.

pg td aku sihat... alhamdulillah, siap boleh beli teh o ais lg lepas hbs kelas kol 10.30 pg (setelah sedar hidung aku kering kontang)... my fevret k(aku x kesah pon fevret korang lg mahal dr aku)... lepas kol due tu pon aku g beli lg sebungkus.... wuahahaha...

allah maha kuasa ( SUPER POWER - lbh hebat dr air super power), selame nie mmg aku selalu demam paling x lame mmg cukop2 seminggu x pon lbh sehari due.

sgt hepi aku woooo....

No comments: