semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, September 30, 2009

Satu Hari Di Hari Raya

aku x bnyak sgt gambar mse hari raye nie.. sbbnyer adik aku lupe bwak kamera digital so bergambar pon pki kamera phone jer.. x berape nak clear la skit...

mcm biasa tiap2 tahon aku beraye kat rumah atok aku di Kemaman, Terengganu... tp tahon nie aku terase gak la suram beraye kat rumah atok aku nie sbb x semua sedare aku berkumpul kat situ... due 3 family jer...

x penah pon pagi hari raye aku berade btol2 kat rumah sendri...

Raye Pertame


Raye Kedua

6 comments:

rionix said...

gamba last tu kt mana? tengganu?

::NelyLeyana:: said...

yup.. kat terengganu gak

GardeniaBoy~ said...

gamba first tu katna? =p

::NelyLeyana:: said...

kat rumah atok terengganu...

RyuJi SaTo said...

rionix...tk sangka ko pun jenguk gak kt blog kakak aku nie ek...heheeheh

::NelyLeyana:: said...

ryuji: x per, tambah kawan syok skit...