semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, September 19, 2009

dah nak raye!!!

esok raye!!!

mcm x cye jer.

sori ler, aku x sempat nak balas kad raye tok korang yg pos kad raye tok aku, sem ni aku punyer Test semua time pose... mmg mencabar tol puasa tahon nie.... pastu kalo test aku pagi sabtu ahad mesti malam lepas bukak pose tue... ade sekali tue, aku bukak pose kelam kabot sebbnyer lepas tue kol 8 malam aku ade test...

ni ucapan raye aku tok semua kawan2 dan orang yg mengenali aku:

jika sy ada:
  • terkasar bahasa
  • terlepas ckp secare x sengaja atau sengaja
  • buat lawak smpi korang sakit hati
sy mohon maaf dr hujung rambut smpi hujung kaki. semoga raye ni mendapat keberkatan dari-nya.

buat member2 yg balik kg bwak moto n keter berhati2 la di jalan raye...

No comments: