semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, July 8, 2009

080709

ni hari ketige aku kat kampus.. buat mase skang aku x masok mane2 kelas lagi...
hari ni, aku dah jelajah kampus UiTM secare x sengaje k. aku x faham nape pejabat kat UiTM ni suke berpindah randah... kejam giler... aku yang jadi mangsenyer... tibe2 rindu kat kampus Peneng. semua dlm satu bangunan, Bendehari/HEP/HEA. nape degree sne transfer sini...
hari ni jer aku naik bas 4 kali. mule2 naik rapid g kat menara SAAS tue... aku berlime nak g Pusat Kokurikulum. dah smpi sne tengok2 die tampal notis yang Pusat Kokurikulum tue dah berpindah kat Dewan Makan Kolej Delima...
pastu naik bas, yang aku ni bute bas... bas uitm ni bnyak lak Laluannyer. aku ikot jer la dierang naik bas uitm tue... dlm hati aku, nak g mane ni???? serius aku x tau aku g mane... pastu bas tu benti kat padang kawad, kat tempat students parking keter. kne lak tgu bas lain... adehhh... tgu bas jer dah buang mse....
pastu kawan aku sorang ni tnye la pakcik bas tue nak g Pejabat CiTU kat mane??? pakcik tu ckp la naik bas uitm laluan B kat fakulti sains sukan dan rekriasi. kiterang ni yang bute bas pon naik la... sampai kat fakulti sains sukan dan rekriasi, x nampak lak aku kat mane pejabat CiTU tue... then aku tnyer la makcik dlm ofis fakulti tue... die ckp bukan kat sini tp kat Kolej Seroja... baru aku tau yang staf uitm kuat mengelentong students.. hahaha... tgok jam dah kol 11, aku pon dah pening x tau kat mane. janji nak jumpe Shima kol 12.20. aku pon ckp la kat Pah n de geng yang aku x larat dah nak tgu, naik, trun bas, naik bukit, tnyer orang... perot lak makin lapo...
dierang pon setuju... n skang ni, semua students n staf x leh nak bukan course registration. MOTIFFF???? asyik under maintainence je... lame pulak tue... dah 3 hari lebih nie... aku pon x daftar mane2 kelas lagi ni...

2 comments:

konspirasi said...

ala relax ar.. biase lah tu klu ada mslah awal2 sem. aku pn cmtu gk tp utm xde lah steruk itu. kan.... hahahah

husni said...

banyak betul dugaan yang tiba tatkala bersemangat untuk menuntut ilmu..sabarlah yer...mudah-mudahan dipermudahkan agar senang untuk mendapat ilmu....