semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, July 6, 2009

060709

:First day at new campus:

agak terpinge2 aku pagi tadi... x tau nak wat ape sbenarnye. las2 jmpe gak geng leh join dierang setelkan bende yg belom setel...

boleh dikatakan selama 3 jam setengah aku kat kampus tu mcm jejak kasih lak... jumpe sme member kat situ borak ngan dierang... ada yang terkejot... hahaha...

disebabkan aku bosan nak wat ape, aku pon fikirla nak balik rumah aku jer lepas tengahari... sbbnyer leh x dalam bnyak2 barang aku tertinggal towel.... oh, x boleh hidop aku... aku pon soh la adik aku hantar aku kat stesen KTM... x dpt bayangkan mcm mane perasaan aku kat atas moto HONDA CBR tue... terase mcm aku terbang, x pon macam terjon dari gunung SAHARA... ade ke gunung tu???? wah!!!!! kecot pankreas aku tau.... bulu roma teros tertanggal. aku x tau nape die bawak laju... x sempat g kelas kot... baru aku tau stesen KTM tue jauh gak... patut r laju semacam...

selamat gak aku smpi... dengan kate2 nasihat... lajunyer bawak moto, slow2 skit... (dalam hati, releks r bro, first day x yah r msok kelas.. wuahaha) jahatnyer kakak.

pastu naik train tue jap je aku smpi port klang, smpi sne mama lak amik aku...

skang ni aku tengah terSENGEH2 taip post ni... hehehhe... jap lagi mama akan hantar aku balik ke Shah Alam... aku agak sedih n bosan kat sne sbb aku x boleh nak online sperti biasa.

tp aku akan dapat sebuah komputer, komputer adik aku sbelum aku beli laptop baru...

3 comments:

s said...

honda cbr la..bkn cpr...
ingt nak wat pernafasn mulut ke mulut ker...
nsb bek bwk laju...coz smpai2 dah lewat 10mnt...n klas dah strt time tue...n dah ader latihan dah pun

konspirasi said...

wah best tu dpat naik moto adik ko..

mne brdband ko ?? naper xleh on9 ??

::ThisIsNotMe:: said...

broadband aku OK... laptop aku dah rosak....