semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, April 30, 2009

memerlukan tukang jahit...

due ari lepas aku dah beli kain, semalam aku berbincang ngan mama nak hantar kain 2 kat sape... punyer la mama nak sngt kawan die jahit baju aku ni. aku x nak sbb kawan mama tu duk Kelantan. lepas tu mama nak hantar kat mak sepupu aku. aku ngan tegasnyer menolak sebab baju kemeja aku due pasang yang hantar bulan 3 masih x siap lagi.

las2, aku ngan mama setuju nak hantar kat kedai sape ntah kawan mama gak. aku pon g la ngan mama naik moto je, x jauh pon 5 minit leh sampi. akhirnye kain aku ditolak sbb die ckp rmi yang nak baju siap dlm bulan 6. so, die x leh nak kejar baju aku ni... aku releks jer la, lepas tu kak 2 bg tau lagi satu tailor yang die kenal...

kiterang pon g tempat 2 dalam 5 minit gak... tp tailor 2 x der, makcik 2 ckp dtg petang sok bru die ada... Adehhh... x kan nak wat baju kurung moden pon mcm nak jumpe PM. aku pon dah malas pikir...

mama cakap x per la, beli jer la senang, kain tu wat raye. dlm hati aku raye pon bulan 9. kalo x hantar skang ntah bile nak siap.

aku x kisah sape jahit baju aku asalkan die tau ukur badan aku n baju aku tu jadi baju. kalo senteng sana ketat sini. aku bg baju aku tu balik kat tukang jahit 2 wat demo kat kedai die tanpa aku bayar sesen pon...

jangan main2 sama wa...

No comments: