semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Sunday, April 5, 2009

Jawab, jangan x Jawab

Pian tag aku, tp aku bukak blog die ade byak tagged... sori la Pian wat mase ni aku mampu pilih salah satu drpdnya... klo ada mase free aku akan wat lagi due.

Tag yang aku pilih kali ni, pasal Sekolah....

Sekolah mane paling beshhh, sekolah rendah atau menengah???
Sek Men Keb Raja Lumu

Makanan ape yang x boleh lupe kat kantin sekolah???
x der satu pon fevret aku kat kantin tu...

denda paling trok kne, kenapa???
Kne tepok tangan dalam kelas... Benci Rajoo bulat tu(cikgu english aku)... sbb markah test aku paling rendah, bile test lain aku tinggi x der lak die wat mcm 2 kat student yg rendah... sampi skang aku sumpah2 Rajoo 2...

pilih satu hari yang bosan di sekolah. kenapa???
biler ade hari motivasi atau syarahan... sbb tajuk motivasi same je... "macam mane nak jadi pelajar cemerlang", "ciri2 pelajar cemerlang". lepas 2, ajar cre2 nak wat peta minda, jadual belajar kat rumah... bosan!!!!!

cikgu fevret, kenapa???
erm... sme fevret aku...

bende yang x penah tinggal selain buku, pensil case.
purse,kalo ade jasmani aku mesti bawak compact powder...

perasaan ketika nak tunjuk report card kat parents?
x der perasaan pon.

pernah x rase jeles ngan member yang markah tinggi? apa korang wat??
x penah rase jeles pon... selambur je....

jawatan paling beso penah korang pegang?
mase darjah enam aku dilantik KETUA PUSTAKAWAN
Naik sek men aku jadi pengawas, mase tingkatan 2 aku jadi SETIAUSAHA PENGAWAS sesi petang.
naik tingkatan 5 aku jadi EDITOR MAJALAH SEKOLAH...

rindu x nak balik sekolah semula??
x penah...

No comments: