semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, April 27, 2009

Hari Ni

arini mama soh aku g bank bayar duit tok konvo bulan 6 ni...
sampi je kat Bank Islam dalam 2.30 ptg aku teros amik no, isi resit dan duduk... tgok no aku 1191, no skang 1162... wahhh... lame lagi tuh....
duduk dalam 10 minit, aku tgok kat kaunter letak notis bg tau server down... mak yan!!! nak server down pon tgu la lepas kol 5... tungu punyer tungu, keadaan still same lagi. tgok jam dah 3 lebehh... tp aku tgu... sbb aku pikir papa konfem tido dalam keter... kebetulan lak bank islam 2 satu bangunan ngan KAMDAR Klang tuhhh... mama mesti masok KAMDAR sbb mama ckp mama soh aku cri kain tok baju konvo nanti...
x per la aku tgu dengan penuh kesabaran, tp nampaknyer aku kurang sabar. sbb memikirkan mama bahagia dalam KAMDAR pilih kain tp aku bertapa dalam bank tu tgu no aku dipanggil tp satu no pon tak dipanggil. tgok jam dah kol 4. aku pon kuar bank tuh masok KAMDAR cari mama... aku bg tau mama server down. mama cakap pilih la kain dlu...
Aku pening.. sbb baru je bincang minggu lepas ngan mama, mama soh aku beli baju siap je sbb nak tempah pon dah x sempat. punyer la bad mood aku pilih kain sbb aku x leh nak fokus memikirkan apa yang dikatakan x dikotakan....
las2... x der la lame sgt, aku pon jumpe kain yang simple je... "boleh la ni" dalam hati. bukan nak g majlis makan malam pon... nak pakai wat konvo je... lepas pilih kain aku bg kat mama pastu aku g balik bank tadi... tgok jam 4.45, bank x tutup lagi, masok dlm bank rupenyer no aku dah terlepas... huhuhuhu... x per janji dah setel semue....
ni la kain yang aku pilih... RM12.90 semeter... aku saje2 pilih kain lain2... yang kosong 2 jadi baju yang corak 2 jadi kain... dibantu oleh mama dapat gak aku pilih yang matching nie... x tau la kalo jadi baju nanti macam mane... tgu dan lihat jer la....

No comments: