semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, April 28, 2009

Koleksi Kesayangan

Peraturan: sila beritahu tentang koleksi simpanan kesayangan anda berserta gambarnya sekali. Jawab beberapa soalan...

matiler aku!!!! oh tidak!!!!!!!!!! tp nak wat cmner kan dah kne tagged....

+koleksi anda+
selama ni aku menyembunyikan tabiat aku mase kecik smpi besar... aku SANGAT SANGAT SANGAT suke BARBIE DOLLS. ni gambar dierang minggu lepas aku amik... hehehehe....

+cerita terbaru yang paling baru+
ni barbie doll aku, beli mase umur aku 18 tahon... dari kiri 2 aku x bg nama, yg tengah 2 nama Veroni yang rambut tercacak 2 nama die violet kot, aku pon dah lupe... citer terbaru... Veroni bogel x de baju sbb adik Najwa aku yang dah nak masok 2 thon asyik tanggalkan baju die smpi semua koleksi baju barbie doll aku dalm 10 pasang hilang begitu sahaja...

+bila mula mengumpul+
sejak lahir sbb mama citer mama suke belikan patung barbie doll tok aku drpd tedi bear. lepas tu start aku sekolah rendah koleksi barbie doll aku mencecah 20. bile aku masok sek menengah Tok Ki aku menakotkan aku. die ckp jgn simpan toyol... aku teros seram sejuk tengok dolls aku yang x cukop anggota bada pastu teros buang semua... oleh kerana amat gian sangat lepas habis SPM aku beli sendiri Barbie Doll. so, tinggal je la 3 ekor 2 je smpi skang....

+sebab suke simpan koleksi tu+
semua orang tau barbie doll ni kalo jadi perempuan die la yang paling cantik... aku suke sbb die cantik la...

+budget tok mengumpul koleksi ni+
dalam rm200 termasok baju kasot barbie doll 3 eko ni. ni barbie dolls ori tau... barbie doll yang paling mahal dr kiri dalam gambar 2... sebab muke die muke model terkenal di Asia ni...

+tagged kawan seterusnye+
suffyanrazzaq
blogbluppy
gardeniaboy
bart's life
suestarz evolution
dan semua pembaca blog aku...

No comments: