semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, August 14, 2009

Happy Birthday Dhaniah


Post kali ni sgt istimewa... ni la kawan aku yg masih single. nama die Dhaniah, kekdang aku malas aku panggil Dhani jer... Die ni kawan sekolah aku dlu, n kamcing smpi skang...

mase sek dlu dierang ckp mulot aku laser, aku pon dah luper mcm mane tahap ke-leser-an mulot aku tue, tp aku rase aku jenis kalo aku x suke aku akan ckp kat situ jugak x ckp belakang...

pastu yang best aku ingat aku ngan dhaniah selalu bergaduh mulot sbb x sependapat, pemikiran kiterang berbeza. aku pon dah luper ape yg kiterang bincangkan smpi debat yg sgt dasyat...

yang klakanyer, aku ni jenis aktif kot time sek dlu, ske ajak die nie join sme pertandingan yg dianjurkan sekolah. mule2 die x nak, die tengok aku join die pon leh lak join. pertandingan yg kiterang join, kaligrafi cine (ala yg tulisan cine tue, aku x menang tp die menang), Kolum, kolum nie corak india yg kaum india selalu buat time depavali tue... citer kiterang wat kolum ni pon klaka gak... corak kiterang ialah muke sin chan... agak menjadi tp x menang sbb x kreatif kot... pastu spelling bee, mcm2 la...

kiterang bnyak buat bende bersama, termasukla member2 sekolah aku yg lain, As, Ika, Linda & Sarah.

semoga ko berjaya dlm hidop, x kesahla ko buat ape skang, janji ape yg ko buat tue berjaye... aku yakin ko lbh berjye dr aku nanti x pon kiter sme2 berjaye...

No comments: