semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, October 7, 2008

@@@sakit kepala tengah2 raye...@@@

:::Raye:::

-mcm bese la tiap2 tahun aku balik Terengganu beraya kat sana.
-kadang2 x sure beraya sambil holiday atau holiday sambil beraye...
-sebab dah 21 tahun bile balik kampung je tak puas nak g pantai n tak puas shopping kat pasar, beli tudung la, kain la, keropok la...

dalam gambar ni sme adik aku ngan sedara aku... yang boncit macam mengandung 12 bulan 2 papa aku
-dipagi raye sme pakai cantik2. kakcik terpaksa pakai baju kurung sehari semata2 nak duit raye lebih dari rm50.
ni la baju raye die... mmg betul2 pki setahun sekali...
-duit raye?? dpt bnyak gak la, mak2 ngan ayah2 sedare bg...
-tgah2 raye 2 bleh lak fikir final exam dah nak dekat... lepas hbs cuti raye confirm sibuk ngan test... dah la assigment banyak...
-sedih x sedih, raye keempat dah kene balik Klang... raye kelima aku on da way balik kampus...
-orang lain sibuk beraya kat luar, aku sakit kepala dalam kampus stdy... sampi dpt migrin aku arini nak siapkan assigment...
-aku pon tak pikir raye sgt tahun nie...
ni la mata aku di pagi raya...aku bg nama limau kasturi...
-wa... esok ada test aircraft structure...

2 comments:

konspirasi said...

org len sama gak tnsen ngn test n final

RyuJi SaTo said...

hahaha...ingt pempaun ngadung mane la...rupe2 nyer papa ku...