semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, October 11, 2008

MALAM PRA GRADUAN


wa... terasa keseronokan die...
x dpt aku nak luahkan dengan kata2...
mmg berbeza dengan dinner yang aku g sblum nie (Makan malam komander)...

walaupon UiTM wat kat Sunway Carnival Convention Centre je tp ttp vouge... memle aku x nak g gak, ye la sblum ni wat kat hotel sekurang2nye 3 bintang, ni nak bg bintang pon susah... tp x kan aku x nak g, rugi la... sekali je sepanjang aku wat diploma...

kiterang bertolak dlm 7.30 mlm mcm 2...mmg hujan lebat gak la, Shahril jemput aku kat baiduri... dalam keter 2 aku, Shahril, Mirul ngan Hakimi... pastu kiterang gerak g Mutiara lak tgu bebudak pempuan yg lain... pnyer la lame dierang bersiap... pastu ktrang grak dlu la... on the way ke Sunway 2 tetbe terasa dah macam nak hbs sgt2... macam baru semalam aku daftar masuk UiTM tok part 1 dlu...

dah sampi 2 terasa mcm... wa... nk ckp pon x reti... lecturer, pegawai ngan staf UiTM sambut kiterang dpan pintu... bayangkan... selama ni kiter yang tgu lectrer dlm kelas, ni bukan stakat lecterer staf sme sambut... wa.... rase mcm... ntah la nak wat ayat mcm mane... yg x dtg 2 mmg rugi la...

Hall die agak besar dan lebar la... satu meja leh duduk spuluh orang... aku duduk ngan bebudak pempuan meki yang lain Shahril, Mirul ngan Kimi...

persembahan... x brape vouge la... sbenarnye aku dah penah g Malam Pra Graduan (MPG) nie, ikot bebudak PERSADA wat persembahan... tapi sem ni dgar cter pengarah kampus x suke nari2 nie...

aku rase ni post aku paling panjang yang penah aku wat... enjoy la ngan gambar2 yang aku amik nie...

sampi jer tempat parking keter aku trus amik gambar...
yang baju merah hati 2 mirul, tgah2 merah menyala 2 Shahril, yang segak 2 Hakimi...
masuk je dalm 2 aku bergambar lagi...
lebarnye Hakimi senyum...ni mirul... ni Bad...ni Shahrilaku ngan Fafa...ngan Nida lak...ni la orang2 yg semeja ngan aku... lagi sorang Shima die segan nak bangun... huhuhuhushima x nak bangun...pempuan meki...menu malam 2... tiap2 sem sme je...x leh nak ckp pe la... baru je hidang dah lesap sme... ngat semeja ngan budak laki je mcm 2...huhuhu... bergambar lagi...time ni aku dah letih dah... kaki sakit sehhh... tgi sgt... huhuhu
leh tgok gambar2 kat aku nyer myspace, friendster, facebook.
>>>mirul<<<
>>>Shahril<<<

No comments: