semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Thursday, October 9, 2008

###Kelam kabut siapkan projek###

cter die mcm nie... kiterang nyer desing tersalah kat wing jer... then kne ubah balik sme...nak x nak kne potong wing baru... kiterang dipecahkan beberapa kumpulan... aku ngan 4 orang lagi wat bahagian wing... ada fuselage group ngan system group...ni kiterang gam kdua2 blah wing ni pakai gam khas... Hafifi tengah bancuh gam 2...
Fifie tangah letak gam...Syaiful tengah teliti hasil kerja Fifie..ni la tempat kiterang letak gam 2...sebenarnye banyak lagi nie proses die... aku x amik gambar...
yang dalam group aku nie, aku, Shima, Khairi, Hafifi ngan Syaiful...
kiterang sme ada dalam 15 orang satu group, sebenarnye ni la jumlah batch aerospace sem aku nie... sepatutnye 17 orang, yang lagi 2 orang 2 x amik kod KJT377 (Flight mechanic) sem ni..

No comments: