semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, October 24, 2008

asyik jejalan jew...

semalam aku kuar sambut bufday shahril... walaupon esok paginyer ada test aircraft structure...
x rancang nak kuar... aku ikot jew... sekali sekala kan...
yang pakai baju biru mude 2 bad...
dlm keter bad... time ni bad tgah drive...
shahril, amer, ayu, bad, aku...aku, mirul, bad...sambut kat mc'd jew...
wa... scandal baru... hahahaha... SEKANDEL ok!!! nak amik gamba pun aku mintak kebenaran bukan suka2 amik... model lelaki mahal katakan....ni la yang dtg malam 2... sorry ek kepada sesiapa yg x ajak... aku pon x rancang bende nie...dah kenyang... balik la....K.A.M.IHigh school musical...x tau la... bnyak sgt bergambar malam 2... balik pon lewat smpi bad yg lagi riso dari aku takot x leh masuk baiduri... power x aku pose???


No comments: