semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Friday, August 22, 2008

Pentas Lagi!!!

Teater???
hihihihi....
kepada krew-krew lama PLASTIK diharap jangan terkejut jgan marah sebab aku dan Mirul sekarang tengah tulis skrip PLASTIK II.
Sebenarnye kami dah tulis skrip tu masa bulan 7 lagi. tapi sampi sekarang tak siap-siap sebab ada je bende nak kena edit. sekarang ni pulak aku tengah tambah lagi satu watak dalam PLASTIK II tue... sebab kata penasihat kami En Bakri, PLASTIK II ada kelemahan, sebab tak ada watak heroin. erm... mmg btol pon.

bukan kami nak lupuskan PLASTIK lama tu, sebab apa yang kami faham PLASTIK dulu banyak kelemahan, idea dalam PLASTIK II ni lebih kurang sama dengan PLASTIK tapi Mirul dan aku telah meneliti setiap watak dan mengaitkan semua watak-watak tersebut... dan yang paling menarik kami letak banyak konflik dalam PLASTIK II antaranya politik, semasa, artis dan lain-lain lagi.

banyak beza antara PLASTIK (bukan asli yang realiti) dan PLASTIK II nie. dari segi cerita, watak dan hiasan pentas sekali... erm... hiasan pentas kami tak seperti dulu lagi, dan apa yang menarik dalam PLASTIK II ni tetap ada tarian kontemporori, eh btol ke aku eja ni... hihihihi.
itu adalah kelebihan PLASTIK dari dulu lagi.

aku nak ucapkan terima kasih kat En Bakri sbb bnyak bagi pengetahuan dkat aku ngan Mirul pasal seni dalam teater nie...

waa... nak terangkan semua mmg konfem korang tak faham kot... jadi kene tengok la...

3 comments:

farynnathewarriorprincess said...

Tolong la jangan poyo!!! Ntahapehape nta!!!

Ezriq said...

empunya blog.....

napa lah minat senget yg tue asik ngutuk ko jer????

HEY MINAH SENGET...TLG LAH JGN NYEBOK.......

wahahahahha......

BarbieGurl said...

ezriq, die 2 peminat I, sme blog I die bce n komen. anyway... thanks