semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, August 23, 2008

WA... tak study lagi....

ada 5 test lepas cuti...
sekarang aku tak study langsung.
projek pon banyak
assingment pun tak wat lagi
satu bende je yang aku wat PLASTIK II
malam ni aku baru je siapkan banner untuk pertandingan nanti.
tapi banner ni contoh je...
yang betul-betul masa pertandingan nanti

hihihi... aku x mo tunjuk sebb banner yg aku wat ni kureng lawa sikit...
sebab aku main buat jew.
tapi jangan risau aku akan mintak tolong member-member aku yang ada bakat untuk design banner nanti..




4 comments:

farynnathewarriorprincess said...

Ko mane pernah study! Dalam bilek pown tido SAHAJA!!!!

so mmg betul la kan ape yang aku ckp kat abul... idop mati ko kat katil je!!!

Ezriq said...

best gile tido......

hobi aku pun tido gak......

mkna ny idop mati aku pun kat katil gak ek?????

ok......mkna ny....bdk seko tue....idup mati die kat mana ntah????

wahahahahhaah........

sadis btul lah......

aku pun dh trikut mcm korg....mcm bdak2 xmatang.....

wahahahahah......

BarbieGurl said...

thanks a lot k~

lovelylace said...

farynnathewarriorprincess...
actely die lg trOkk...
hahaha...