semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, October 10, 2012

kisah yg menyayat hati

huahaha, suke letak tajok gempak2

aku teragak la bengong beberapa minggu ni.. kisahnye zaman skang kan sedang kalo search kat ternet leh cari otomatik format resume, kite just isi je maklumat2 n pengalaman kite.. yang best je lepas hbs aku isi semua tu aku pon preview la resume aku tu,

then aku tengok umur aku 26.. pastu aku terfikir, "eh, umur aku dah 26 ke?" " x kan la system salah kire" so, mase tu ngan aku x cek aku tulis aku lahir tahon berape ngan sedihnye aku rase umur aku 26.

dalam hati aku, punyer la serabot aku sepanjang tahon ni mcm2 nak kene wat n macam2 nak kene pikir sampi umur dah masuk 26 pon aku lupe... aku dah rase cam aku dah bazirkan umur 25 tahon aku tu...

lepas tu aku pon jumpe la kawan aku sorang ni, ngan terkilannye aku bg tau die yg aku x sedar umur aku dah masuk 26 tahon...

ngan hebatnye aku kene "NGEK!" die ckp umur aku 25 tahon!.

ha, kan bengong aku dah tu..

pastu aku terpikir, eh, betol ke? aku kire2 mmg betol umur aku 25 tahon... huahaha... patut la aku rase cam x logik je aku grad umur 27 tahon... ahahaha.






ok, yang tu alien pakai baju adidas... ahahha





kuat beno aku makan semalam, ntah berapa mangkuk aiskrim semalam makan, pagi ni sakit perot gile...

No comments: