semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Monday, October 3, 2011

Pontianak menari

semalam aku x dpt tido... sakit perut, guling sana, guling sini tengok jam dah kol 4...

skang mate merah2...

mase x dpt tido tu, sah2 la teringat hantu,

pastu terpikir kenapa hantu2 ni fesyen sgt2 x up to date... dari zaman hang tuah sampi zaman skang pakai baju tu je.

mase aku keje kilang dulu ade pekerje kilang ni secara x sengaja dalam gambar tu ade hantu jepon.

aku tak tengok gambar tu, tapi aku tanye cam ne korang tau tu hantu jepon? die ckp jepon ke?

akak2 kilang tu kate pakai uniform askar jepon...

oh, dalam hati aku, hantu tu still semangat pahlawan... semangat lagi nak pakai uniform...

ok, malam semalam aku terbayang camne pontianak yg berbaju putih tu menari shafel ke brekden ke menari robot ke...

tersengeh sorang2...

yg klaka aku duk bayang pocong menari...

zombi menari aku x gelak sbb aku dah tengok dah zombi menari kat youtube... "so, u think zombi can't dance" ahaha x de la "so u think u can dance la"

No comments: