semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Wednesday, April 6, 2011

no 4!!!


klik gambar tok lebih jelas atau ke link ni


terkejot jap! ngat berada dlm top 10. yer r, ramai kot yg duk kutok2 uitm ni. mase memule aku dpt tawaran uitm pon ade yg kate UiTM tu la, UiTM ni la..


skali rank tahon ni no 4... top 5 tu... ihihihi bangge


tapi bile aku tengok rank UiTM kat sini x de la no 4. klik sini sedih jap..


pastu bile tengok macam web, lain2 lak rank die...


tibe perasaan aku, a,ah! lantak la U mane aku belajar. ni pon bersyukur dah dpt masuk UiTM.


kalo U lain yuran tok kos aku belajar skang mau x cukop ptptn nak bayar yuran. (tibe2 rendah diri)


pastu dlm bnyak2 rank tu ade lak yang x puas hati sbb kolej2 swasta atau dierang panggil private universiti x tercalon langsung.


mane x nyer, dah x dpt kelulusan dari MQA camne nak terlist kan.


aritu dengar berite aku lupe berape angka die, tp mostly kolej swasta kat Malaysia x de kelulusan dari MQA.


x tau la kolej ape tu. aku kesian kat rakan2 baye2 aku tu... sape x nak ilmu. kite sendiri pon x tau kolej tu dpt kelulusan ke x. x penah lak nampak iklan dari kolej soh masuk pastu kate x de MQA. gilo ke apo.


sbb tu kalo ade adik2 jiran sebelah ke jiran depan ke atas ke tengah ke, kalo dierang tanyer kolej ni elok x? aku teros jwab jgn terpedaye ngan tawaran bersyarat dari kolej swasta..


tunggu la UPU, insyaallah dpt. paling koman pon UiTM. ihihihi...

3 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

uitm di hatiku...

Anonymous said...

kolej swasta untuk orang2 kaya je.

Anonymous said...

uitm di hati ku jugak..hahaha