semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Saturday, July 31, 2010

Minggu ke-4


aku akan cube update blog aku tiap2 minggu... aku x mampu nak update tiap2 hari

ni gambar betol! Percaya la... semua jatuh tunduk termasuk la aku... pure2 mate segar n faham apa lectrr bebel kat depan... aku tgu je lectrr ckp "ok kite rehat 5 minit" pastu teros semua tunduk kepala... lectrr senyum je. ni minggu lepas aku dpt tempat duduk blakang skali, aku sempat la snap snap snap kan...

minggu ni aku dudk depan skali, gile ko... cube2 membesar2kan mate sbb x tahan ngantok... bile lectrr ckp ok rehat 5 minit aku pon pegang kepale... malu nak letak kepala kat meja sbb meja aku depan meja lectrr... pastu aku borak ngan Su, aku soh su tengok kat blakang semue dah pengsan... en dengar aku ckp die senyum je... die ckp dah bese dah... En Azziem ni best la, die senyum je mase mengajar... :)

masuk kelas ni x yah bawak bku, tp terok la kalo aku ckp x bwak bku maknenye aku memperBoDoHkan diri sndri(x nak kale ayat tu sbb x best)... kalo diploma dlu yer, g kelas yang x de final, lenggang kangkung je. subjek Mechanical Engineering Design ni 4 jam kredit x der final... wahhh!!! takot gak aku 4 jam kredit... kne design n buat keje betol2 walaupon group aku bnyak gelak, tp best x presure...

ni la bebudak kelas aku... kelas ni se/pa/ruh perempuan se/pa/ruh lelaki... ni la kelas paling teruja aku masuk... x penah2 aku masuk kelas half perempuan...

yang dlm bulat merah tu ahli group aku......... dierang wat lawak dierang gelak......... x de la lawak sgt, tp gelak gile2......... aku pelik gak mule2 tengok dierang gelak, dah lame2 aku tengok dierang punyer gelak gile2, aku pulak naik hantu nak gelak sbb tengok dierang gelak bersungguh2 gelak buat lawak......... minggu keempat meeting ngan dierang aku gelak je, tunjuk gigi berterabor aku ni...

bile aku pikir sendri aku mcm x percaye aku dah part 5 degree....

No comments: