semoga anda murah rezeki. alhamdulillah

Tuesday, March 30, 2010

member group CATIA aku.


gile skema harini budak2 kelas aku... semua dah siap ber-tai ngan perempuan baju kurung...

x tau nak ckp ape, lepas present bende ni kelas petang kol 2 aku ade test drawing CATIA... adehhh, x sempat siap silinder atas 2... pastu puan leh tanye aku, "macam mane boleh x?" aku jawab boleh la kot... pastu puan buat lawak, aik, mcm x ikhlas jer bunyi... hui, hui... aku terlalu cool smpi x sempat nak siapkan, sbbnyer dlm kepale otak aku, "cepat buatttt aku nak terkencing niiee"

yg kat tengah2 gambar 2 la puan Norliana... boleh tahan sempoi gak la lectrr ni... aku suke...
aku suke bile time bab die ckp dah "menurun" 2... hahaha...

yer la, die pon paham subjek ni bnyak teori bile dlm kuliah tp dlm lab bnyak praktikel, time dlm kuliah 2 la, semua dah "pitam" katenyer...


ape2 pon, all the best la tok group member aku...

No comments: